فدراسیون کشتی به میزبان جام تختی "بدل" زد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرنگار مهر، از چند ماه قبل مسئولان فدراسیون و مسئولان هیئت کشتی استان کرمانشاه در سخنان خود از دیار پهلوانان به عنوان میزبان رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان تختی یاد می کنند.

رقابت هایی که قرار است در ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه امسال برگزار شود و البته قرار بود که استادیوم ۶ هزار نفری امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه میزبان مسابقات جام تختی باشد.

اعلام رسمی میزبانی کرمانشاه سه ماه پیش

بر اساس این گزارش حدودا سه ماه پیش دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه به خبرنگار مهر گفت: کرمانشاه مجوز میزبانی رقابتهای کشتی جام جهان پهلوان تختی را گرفته است و در دهه سوم بهمن ما میزبان مسابقات خواهیم بود.

نادر نجفی همچنین از آغاز اندیشیدن تمهیدات لازم توسط هیئت کشتی استان کرمانشاه برای برگزاری هرچه با شکوه تر این رقابتها خبر داد.

فن بدل سخنگوی فدراسیون کشتی به کرمانشاه

بر اساس این گزارش، روز گذشته اما سخنگوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی کرمانشاه برای جام تختی یک فن بدل خوب زد و سه استان دیگر را به عنوان کاندیدای میزبانی این رقابتها نام برد.

علیرضا رضایی گفت: علاوه بر کرمانشاه، استان های آذربایجان شرقی و دو استان دیگر داوطلب میزبانی این رقابت ها که امسال در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می شود، هستند.

وی اظهار داشت: فدراسیون کشتی به زودی و پس از بررسی تمامی شرایط استان های داوطلب نسبت به معرفی میزبان این رقابت ها اقدام خواهد کرد.

 این سخنان سخنگوی فدراسیون بسیاری از هزینه هایی که هیات کشتی استان کرمانشاه برای برگزاری این رقابتها روی دست خود و مسئولان استان گذاشته است را به اصطلاح گوش شکسته ها "خاک" کرده است.

IMG21410234.jpg

حتی قرارداد هتل تیم های شرکت کننده را بستیم

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: چند ماه قبل مسئولان فدراسیون اعلام کردند که کرمانشاه میزبان این رقابتها ست و ما برای برگزاری این مسابقات بیش از یک میلیارد تومان برآورد هزینه کرده ایم.

محمدحسین محبی خاطر نشان کرد: بسیاری از این هزینه ها برای تجهیز و بهسازی استادیوم محل برگزاری رقابتها هزینه شده است و ما تا تشک سالن را برای برگزاری بهینه مسابقات تعویض و بهسازی کردیم.

این قهرمان کشتی ایران، جهان و کرمانشاه افزود: حتی محل اسکان تیم ها نیز در هتلهای استان کرمانشاه جا نمایی شده است اما با تمام این تفاسیر می بینیم که مسئولان فدراسیون نام استانهای دیگر را برای برگزاری این رقابت ها در کنار کرمانشاه ذکر می کنند.

برگزاری این مسابقات یک و نیم میلیارد هزینه دارد

محبی ادامه داد: کرمانشاه در صورت علاقه مندی و در صورت خواست مسئولان حاضر است هزینه های برگزاری این مسابقات را بپردازد و میزبان شود. من با مسئولان استان کرمانشاه رایزنی کرده ام و مقدمات برگزاری این رقابت ها به بهترین شکل فراهم شده است.

وی هزینه برگزاری جام تختی در استان کرمانشاه را حدود یک و نیم میلیارد تومان برآورد کرد.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از چندین تیم خارجی قدر برای شرکت در این رقابتها دعوت به عمل آمده است، گفت: با بهترین هتل های بین المللی استان کرمانشاه از سه ماه پیش قرار داد بسته ایم که اقامت تیم های کشتی حاضر در رقابت ها را به شکل مطلوبی فراهم کنیم.

تزلزل فدراسیون کشتی و واکنش احتمالی فیلا

به گزارش خبرنگار مهر، تزلزل فدراسیون کشتی در اعلام میزبانی کرمانشاه برای برگزاری جام تختی و بعد مطرح شدن گزینه های آلترناتیو قطعا برای فدراسیون جهانی کشتی هم خوشایند نخواهد بود. چراکه این سیگنال را به مسئولان فیلا منتقل می کند که اعلام قطعی میزبانی به کرمانشاه بدون بررسی های کارشناسی بوده است.

IMG21410266.jpg

در این صورت اگر میزبان جدیدی نیز برای این رقابتها در نظر گرفته شود با نگاه تردید آمیز فیلا روبه رو خواهد.

به نظر می رسد بهترین مسیر برای برگزاری مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی ماندن بر سر همان تصمیم و ژست قاطعانه میزبانی کرمانشاه باشد تا نه هزینه ها و برنامه ریزی های چند ماهه هیئت کشتی این استان به باد برود و نه تزلزل فدراسیون کشتی برای فیلا نمود داشته باشد.

بیش از ۴۰ تیم خارجی برای جام تختی دعوت شده اند

دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه در گفتگو باخبرنگار مهر اظهار داشت: فدراسیون کشتی از بیش از ۴۰ تیم خارجی برای شرکت در مسابقات بین المللی جام تختی دعوت به عمل آورده است.

نادر نجفی تیم های ازبکستان، یونان، کره شمالی، هندوستان، قرقیزستان، نروژ، رومانی، بلاروس، سوئد، لهستان، اوکراین، مجارستان، فنلاند، فرانسه، روسیه، استونی، آمریکا، مصر، ترکیه، دانمارک، قزاقستان، کرواسی، ژاپن، چین، کوبا، بلغارستان، مغولستان، گرجستان، کره جنوبی، آذربایجان و ارمنستان را از جمله تیم های دعوت شده برای حضور در جام تختی عنوان کرد.

وی گفت: به تیم اول در این مسابقات ۱۰ هزار دلار، تیم دوم هفت هزار دلار و تیم سوم پنج هزار دلار جایزه اهدا خواهد شد و در کرمانشاه نیز تمام برنامه ریزی ها در این راستا بود که مسابقات در بهترین سطح انجام شود اما واقعا دلیل اینکه چرا باید مسئولان فدراسیون پس از اعلام قطعی میزبانی کرمانشاه نام استانهای دیگر را در رسانه ها مطرح کنند هنوز برای ما هم مشخص نیست.

برگزاری رقابت های فرنگی جام تختی برای اولین بار

نجفی گفت: جام تختی امسال برای اولین بار هم در رشته آزاد و هم فرنگی برگزار خواهد و ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برای این رقابتها کاملا آماده و تجهیز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، باید دید مسئولان فدراسیون کشتی با چنین رویکردی چه هدفی را در قبال تعامل با استانها دنبال می کند و تصمیم نهایی این فدراسیون علی رغم اعلام قطعی قبلی مبنی بر میزبانی کرمانشاه به کجا خواهد رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com